Przygotowaliśmy dokumentację aplikacyjną dla firmy, która chciała wykorzystać swoje wysokie kompetencje z zakresu przetwarzania otwartych zbiorów danych.
Klient
TYPLY Sp. z o.o.
Pozyskanie dotacji
Infostrateg (IV konkurs)
O firmie
Typly to „młode” przedsiębiorstwo, działające w branży technologii informacyjnych. Od początku swojej działalności (spółka została założona w lipcu 2021 r.) firma stawia na autorskie rozwiązania, które zawsze opierają się na sztucznej inteligencji.
Zakres usług
Potrzeby
Typly nieustannie monitoruje rynek w poszukiwaniu inspiracji nad nowymi usługami. Czwarta edycja krajowego programu Infostrateg okazała się idealnie „skrojona” pod potrzeby młodego przedsiębiorstwa, które mogło wykorzystać swoje kompetencje z zakresu przetwarzania otwartych zbiorów danych. Przedsiębiorstwo zauważyło, że na rynku brakuje rozwiązań wspierających obsługę klienta w dwóch wymiarach: publicznym i biznesowym. Dzięki dostrzeżeniu braków firma zdecydowała się na aplikowanie o środki z programu krajowego.
Efekty
Przygotowaliśmy dokumentację, która udowodniła zapotrzebowanie opracowanego przez firmę Typly rozwiązania, opierającego się na opracowaniu inteligentnego dyspozytora korespondencji, który jest w stanie wspierać proces obsługi klienta w języku polskim. Zgodnie z regulaminem programu Infostrateg, wskazaliśmy, iż rozwiązanie znajdzie zastosowanie w obszarze publicznym (np. w urzędach), oraz w obszarze biznesowym. Projekt o dofinansowanie opisywał niespotykaną jak dotąd użyteczność oraz drogę do wzrostu efektywności obsługi korespondencji.
Wartość projektu
3.3 mln
Wysokość dofinansowania
2.5 mln